Monday, July 13, 2009

ME in lov3 with TIE RACK





Olla...yerp...yerp...tie rack saya sudah sampai dari UK nun...pink+biru kebung
aan...saya sgt suka...excited plus x sbr2 nak pakai...



pink+biru:saya tengah tersengih gembira




Rupanya saya byk koleksi TIE RACK kaler pink keunguan...happy2



p/s: if you want it too, just google tie rack blogspot...akan berderet2 kuar blogspot yg menjual tie rack...mostly Malaysian...sgt mudah nak dpt tie rack ni actually...



saya berpuasa arini...bukak posa dgn nasik lemak power...x ambik pic sb
b lapa sgt trus lupa...but let see apa yg saya teringin nak makan sepanjang siang tadik...hehe




Manhattan fish market: x hingat nama tapi sodap




Choc indulgence




Baskin robbin ice-cream fondue




semuanya lemak berkrim n di sukai ramai kan...



xoxo




No comments: