Friday, July 17, 2009

Edisi Perkahwinan - kad Walimatulurus 01.01.11



Uhuk2....saya sedang bersedih...kerana byk sgt sbb dan musabab....perihal kena marah...termasuk la x dpt join IMMO txtivity tonite...mR.Shah belanja +mS.Aimi +mR.Izwan (mS.Laila je x dek....)...derang ni dpt bonus hasil penat kerja mereka selama setahun...jumlah yang boleh dikatakan byk jugak...hihik...rezeki diorang...boleh buat kawen la bonus derang tuh....hissshhh...Nape saya yg nak kawen ni x dpt...ayat2 terdesak di gambarkan di sini...ehehe...dah la bagai bulan jatuh ke riba or 'on in a blue moon' bak kata org putih....utk mR.Shah belanja...ruginya saya....




Ok lah...i'm grieving enough already....sekarang sesi Edisi perkahwinan...owh i'm really2 excited...berhari2 berusaha siang dan malam search tenet ok... ehehe...just to make sure saya dpt gambaran/inspiration apakah jenis2 atau design2 my WALIMATULURUS invitation.....wahhh i'm excited....




My card must have this on it....=)....Senyum2 kambing nih...kembang kempis nih... (ini adalah imaginasi saya sendirik yang sy nak kay...kalo x cantik jgn di keji...ahaha...Ini ayat2 keramat mR.Shah...sy tiru jek.... ~pic credit to google and other blog~




nanti sy cari kaler yg lebih lawa kay...i like bunga kaler cream tuh




laceeeeee.....x decide lagiik kaler ape, i may D.I.Y kot



Theme: classic
subject may change due to parent agreement...ahaks...atau tahun depan sy tersuka design lain plak....ehehe...



I love both bunga and lace...sgt sweet kalo dpt tampal on the invitation kad...in term of cost wise...saya akan tampal sendirik je..kalo sempat la masa tuh...i'm not pursuing for hard cover card...just enough kalo kad tu keras sket je..STD kad kawen la...n i can get cheaper lace i guess....my sis know well where to get it...lagi pun nak guna sket je...and jemputan pun x ramai...hopefully i can make it true...=)


xoxo



No comments: