Wednesday, July 1, 2009

Edisi Perkahwinan - ciri-ciri SEPATU PUTIH IMPIAN



Hik...hik...hik...




Hari ini sungguh bosan…. T_T...tersengguk2 di tempat kerja...memang unexpected for me to be dat kronik…forget it…!!!


Ok edisi khas perkahwinan hari ini…seperti tajuk di atas....SEPATU PUTIH....i’m searching n searching the most important thing beside a bridal dress is this…our sepatu aite…? It must definitely match with our dress…but I am really not that into shoe with da same lace with the dress…u know wat I mean aite(lace yg di potong2 n di decorate pada heel utk nampak sepadan) …I just love something simple yet classy…ini adalah christian louboutin....i repeat christian louboutin...again...christian louboutin dgn signature merah tuh...T_T



I’m one of the shoes addict but the different is I would love to buy shoes but not necessary I will wear it berkali2…hehe…kalo flat tu mmg ku hentam2 pakai ke mana-mana…I love to shop coz I can’t resist to own it…tapi x semestinya sy akan pakai selalu…(buruk perangai) so my collection goes from different price range…yang murah2 tu la selalu beli sbb sy suka ada byk kasut…but my feet always blister coz of this…. sejak2 selalu kena lecture (marah) ngan my mR.Z perihal heel murah (yg gigit kaki tuannya sendiri…owh sungguh x mengenang budi heel tu kan…!!!!)…sy mula memikirkan kebaikan memiliki kasut yg a bit pricy tapi x sakit n tahan lama…hehe…clark n eclipse are my choice so far (nine west, aldo, enzo are my choices sebenarnya tapi duhet x cukup…hehe)



For this white lace dream wedding…I want this shoe badly…by Stuart Weitzman…white…white…white shiny lil sateen as my wedding shoe…but I think this might not be the latest trend by the time I’m getting married but I adore some kind of this design…less is more babeyh….Cole Haan also make my heart beating faster…tiba2 nampak dlm GLAM magazine…I just snap the pic and simpan in my kawen wishlist folder….and luckily my mR.Z agreed with my choice…(said that’s ok…and don’t ever sell it after our wedding coz I’m propose to do so since heel tu akan di gunakan utk wedding purpose jek..)…of course I won’t buy it in near future…but menyimpan duhet utk memiliki kasut ini adalah cita2 sy ketika ini…mampu or not I’ll think later…(sila jgn gelak if I couldn’t afford to buy later on…ini adalah cita2…kuikuikui…)







Hmm utk kasut hantaran sy belum membuat keputusan....i just randomly select few designs from internet but will decide later how it would look like...owh wish i could collect all...i want it to be in my shoe rack...








I'm drooling....crazy....mlm ni tido n mimpi pun dah rasa lega...!!!...pasni nak search lagik kasut2 ni...biar bersemangat nak simpan duhettt...Manolo Blahnik ke kan.


xoxo


No comments: