Saturday, July 25, 2009

My wi-ken projekt - It's driving me nuts...!!!





I just can stand this anymore.....i found a blog this mornink....it's driving me crazy....mcm x percaya blog ini boleh buat sy melekat tekad i front of my pinky lappie....mesti lappie ni rasa nak nangis...her owner getting crazy...x bagi chance utk rest langsung.....





saya terjumpa sebijik blog provided free blog layout...!!!!!!!!!!!!!!! apa yg pelik sgt kan...ada ja blog2 mcm tuh, byk plak tuh....but my dear, blog ini membuatkan sy gila utk memilih.....n i can't decide until now, at this moment during typing this n3....uwaaaaa sy memiliki otak yg complex ya tuan tuan....i've choose one then i viewed then i changed then i'm repeatly doing it like thousand times sampai tangan ini dah lenguh.....





Ok layout yg sekarang ini pun sy x puas hati but i just can't decide....i just can't, sy mcm nak gila nih...it just a simple thing that anyone could decide but this is truly madly and deeply hard for me.....ase nak nangis pun ada....kenapa sy tidak dapat membuat keputusan utk memilih any layout....sy x berapa gemar pun layout skrang ni tp i just paste it on....owhhhhh i'm crazy...u c it's driving me crazy......................susah dari nak pilih kasut ni...!!!!!!! somebody call 911 plz...





Owh benda ini membuatkan sy geram dan terasa seperti hari ini tidak sempurna...huhu pernahkan anda mengalami masalah kecik ini...it bother me a lot...so true...or should i change it everyday...mau penat haku di buatnya, x sempat puas dah tukar plak dah...owh jiwa kacau la mcm ni....kronik dah masalah sy ini....sy mmg terkenal sebagai seorang yg suka memikirkan perkara2 yg tidak perlu....at least that's what mR.Z confessed earlier on....and i just realize it's so true...again sgt la btulnya...what's can heal this soul illness eh....?



































There're tones of other layouts....plz tell me which one do u think is cute....(owh saya resah ketika ini...!)



xoxo




No comments: