Monday, October 5, 2009

Breaking a Habit



Wikend lepas sgt gila...such a drama or maybe over lagi kot…dah jadi telenovela agaknya…everything stretch out my physical and mental…


I criedddd as expected as I wrote earlier in previous entry…n it was not even reaching KL….gedix x ingat nak marah dekat mR.Z sbb haku hangin satu badan….i hate when he can’t commit if it is regarding me….sy hampir tiba ke KL and he can’t fetch me up on time…owhhh sy x suka kejadian itewwww…sgt tidak suka…I’m blaming him like forever….coz I told him in the first place that i will arrive at KL on Saturday nite but still he got attached with other thing…I tried to understand him but I just simply can’t….it made me think worst and unnecessary like I am not valuable to him compared to others…and more important he didn’t explain y..y..y... he can’t came on time during we r on the phone….i felt like crying out loud…owh so drama queen…haha…


Enough with stupid me…then the Saturday morning like even worst…worsen I guess…we just can only went out around 1pm…it is Saturday and I didn’t even have a chance to breakfast with him at our fav kopitiam…but I calmed myself since he has to commit with family thingy….it is not good to ask ur partner to be ignorance if it is family matters aite…it is like a practice to him to be responsible when we become family later…once Ustaz has said if a son can’t be responsible to their family…pls ladies…that means the man is not good enough to be ur hubby actually…ya ustaz sy pegang kata2 ustaz walau dlm hati memberontak bagai gunung berapi…hoho…making more worst than ever that day kulit muka haku yg x seberapa nak cun ni mengelupas dgn sgt teruk...sgt terukkk...i mean sgt buruk jadiknya...letak la foundation watsoever bobbi brown pun ndak mau ilang jugak....dan kemudian hampeh so haku biar ja...


Then ptg tu baru la dpt jalan2...i shopped...it was heaven....i found my fav color…not 1 but 2…tried it on and he paid...hoho...then we continue to KLCC to meet up with our old timer friends…since school…nice chit chat ptg tuh…macam dunia ini kami yg punya….sampailah mlm….sorry mS.Aimi x sempat ke umah terbuka kamu coz I just can’t excuse from these two jokers…hoho….pastu sempat round KLCC yg dah lama tidak di jejaki…sbb sy dan shoppink complex tidak dapat dipisahkan...walau x membeli tapi mesti menjejak kaki jua...kakiku penting di KLCC tuh...hoho...mR.Z currently over Moschino denim jeans I guess…nak tambah koleksi unwash type I guess…can see his eyes brighter than usual bila sampai depan butik tu…he got 2 shirts from there already….uwarrggghhh….mechikkk…kenapa dia ada dan sy x da pun seketul dua jenama itew…masalah la bila bf suka shopping jugak…jeles…!!! (perempuan ini gila…jeles kat bf sendirik…but I mean it)


Excuse kan penulis yg gemuk x tertahan tuh....dah la tudung x jadi ari tuh...shame shame..Pa'ah on the left and Poney is in the middle...


Then on Sunday I just went out with Pa’ah again my school mate…my bestfriend since in form 1….jln2 di Midvalley…and I shopped again but this time I paid lor…hoho….sgt happy…no shuz this time…kali ini haku mengelak masuk butik kasut sbb kalo tak I will be so demmm broke like muflis…haha…then barulah kami berdua gerak ke rumah mR.Z…he hosting an open house…sian x sempat pakai smart2 sbb ramai org dtg…sy …hmmm x de lah menolong…tolong tgk jek…


I am just so nervous to met his mom…kenapalah nak nervous sgt…gedix bukan nak kawen
pun just gi open house jek…and Pa’ah did mention sy macam budak bandar…mcm x reti je nak act mcm mana depan his family….wayyyooooo haku nak termuntah mengenangkan diri sendiri…budak bandar…???...so not true…haku tkt la sbb tu x reti nak ckp ape….huahuahua….pompuan ini sudah cukup hormon nak kawen tapi ilmu x cukup…sigh…will improve later…I will….aja aja fighting…(baik…ayat bersungguh2 ini tidak perlu…)


Shocking news is my future SIL getting married….syokkan…tapi yg tercabarnya she is a younger sista of mR.Z…suda mau kawen kerna bfnya berjimat dan sudah cukup duit dan sudah sedia mau kawen….dan kami ini….??!!! kami berdua ini….pen’shopping’ tegar ini tidak pernah cukup duit….nape lah x kawen masa belajar ja…mesti mak ayah tanggung…haha…sila potong jari kalo mak bagi kawen…oh no no….i must breaking this shopping habit...aiyaiyaiiii...


p.s: urs truly sedang fenin sbb sudah broke…joy in pain…haha…wanna know hot it feel then idol me…huahuahua…


4 comments:

Yani said...

Kesabaran ja la cik zai..MrZ x sengaja la tue. hehe. tapi tak mengapa baju anda sangatlah channtik skali! i'm so jeellllllousy with you!

L3N said...

hahaahhah....hebat zai hari tidak selalunya mendung chewaaahh.At least ko dpt 2 baju FOC!!Hasil penat jerih ko menunggu Incik Z.

brid3ofkayangan said...

Kepada cik yani...walau sy dpt baju2 itew tapi kemarahan itew akan di ungkit mungkin 10 thn lagi...selagi x nyanyuk sy ungkit...hoho...kijam

brid3ofkayangan said...

Kepada cik l3n....kemana kamu menghilang....suda lama ndak nampak kamu...mari turun KL teman aku shopping weh...hoho...perit jerih la sgt tunggu inchik zam padahal duk ngan aimi n hafiz mkn KFC...haha