Saturday, February 25, 2012

Lisa Yang Kahwen...I Yang Ciwi


Mmg Lisa Surihani dah cantik..so kalo time dia kahwen of course la super cantikkan....so malas nak komen2 pasal dia gorgeous....sbb dia mmg cun kan...hehe 

Tapi seronok l tgk derang nikah...teringat2 saman2 i nikah dulu...x da la level artis tapi tetap manis di hati....for Lisa solemnization...i heart her veil...cantik...ala2 veil Hunny Madu time nikah jugak....full patches border lace....lawa la....!

pic: beautifulnara

pic:beautifulnara
And not to forget their solemnization hall....owh gugur jantung mak enon bila tgk nih....susun atur yang bukan selalu kita dapat tgk...and all in white...sooka....kalo ingat balik solemnization i dulu...hah kelam kabut....tok imam tu pun satu...orang dah sediakan tempat nikah elok2 dia p duduk tercorot kat bawah tangga umah...boleh camtuh...hangin...tapi pengantin x leh la nak mengarah2 time nak di nikahkan...tok imam tu angkat kaki balik haru plak x jadi kahwen satgi...so i behave..huhu

pic:blisscandid

Terasa nak ulang nikah sekali lagi...oppss....tapi baju nikah dah x muat jah....mak enon dah mengembang cam belon.....!


1 comment:

choclairissa @ intan marliana said...

Org kaye mmg cmtu mak enon...tmpt akad nikah sebesar alam..huhu..:-)