Monday, November 15, 2010

It is Tiffany & Co.


Hi kesayangan semua ... harap sihat selalu ... i've give a deeply thought about this .... as for me the biggest event is the solemnization ceremony .... sbb yang inilah segalanya bermula as a husband and wife ... i've requested from Unaisah to have a really 'cantiknya baju nikah ....!' ....hmmm x tau la hasilnya bagaimana but she managed to produce a good piece for Nawal on her solemnization and bertandang dress ... heh kamu tahu haku betul2 menghadiri majlis Nawal so bila dia berarak nak ke pelamin hati i yang meronta lebih tgk baju dia yg sgt cantik tuh .... hati gedix rasa mcm nak ckp...'syg haruslah kita kawen cepat x sbr nak pakai baju kawen....' hehe ...tp i x ckp pun sbb nanti mR.Z balas haruslah Nawal tu kurus tp awk ...dot dot dot ... haha

Hmm and i was thinking to have this tiffany & Co. theme on my solemnization ....




bola2 ni kalo buat hantaran akan menjadi sgtla comeiii...!













i loike ... it just a simple blue yet outstanding color among all blue ... sbb biru ni dah mcm nak ke hijau sket2 ... huh harus tekad dengan color nih .... kawan2 x sabar nak realisasikan majlis nikah nanti ....! jemput datang .... tarikh tak da lagi tapi...haru...!

pic credit tu abg google...!



4 comments:

Reen Tart Nenas said...

mcm raja farah yg artis tu pun theme tiffany n co! good choice babe!

L3N said...

Nih tema kaler blah mana nih???Apa terjadik kepada pink idaman?

Queen4ADay said...

Lol!=p

brid3ofkayangan said...

Reen --> i didn't notice raja farah use tiffany blue as well, trus google pas u ckp...hehe yg i suka sgt dulu tgk datin paduka Umie Aida la time tunang....gorjes...hehe

len--> aku dah kata ini untuk nikah...yg pink2 tuh untuk kahwen/reception...aduyaiii statement aku ni susah paham ke...haha...heh harus kamu cari kain kaler ni untuk mlm nikah i yer...

Queen4aday --> hehe...=)