Friday, November 19, 2010

Mizz What You Waiting For E-Day ~


Actually i'm bit blur here and there regarding Mizz Nina and Noh Hujan engagement ... sbb mcm x da ribut apa tiba2 haku dengar derang tunang ... ingtkan Noh tu kapel ngan org lain ... eceh sekali tuah badan weih tunang ngan anak VVIP gitu ... i loike ... *unsur2 jeles ... tp i bahagia ngan inchik tunang walaupun dua2 kami poket kering percayalah ... hoho statement harus ada di penghujung ayat..tkt org terjah i ckp i material plak...walaupun ada la sket ...hihi *......panjang pulak ayat kurungan haku hari nih....=)

i found their pic in tenet ... thanks to inchik google and blog2 artis yg upload pic derang ... i adore this engagement because it seem like a simple ceremony ... x da la the vass meletop pelamin bagai nak rak ... they keep it simple and sejuk mata memandang .... i loike ... tapi tgk lah ruang tamu ke hall utama ke apa benda ruang yg derang jadikan tempat bercakap antara dua keluarga ni punyalah de vouge weih .... terceret haku nak buat rumah cun mcm ni dah bagaikan hotel dah .... so they dont have to make super dewa pelamin .. the background is super gorjes dah kay.....








A happy couple ... doakan yang terbaik sahaja ....~ untuk mereka dan saya juga ... ! *nak jugak menyelit*

2 comments:

anaztasias aira said...

saya doakan yang terbaik untuk semuanya =) pss saya pun terkejut dorg tunang hik3 :D

brid3ofkayangan said...

hehe thanks laling ... me mmg x tau pun ad aura2 drang ni couple ke idak...tiba2 ja ...=)