Thursday, December 1, 2011

Ombak Rindu


Saya hendak tonton Ombak Rindu.....!!! sy baca review kat blog lain depa khabaq best...4.5/5 wuyooooooo! mak enon sgt tergedik okeh.... maka hujung minggu ni harus bagaimana terjadi pun harus terjah pergi tengok....akan mengheret suami sekali.....

Saya membaca novelnya ketika sekolah2 dulu....cerita romantik ini lekat di otak saya sebab itu saya galak hendak pergi tengok....but i dont wish to get Haris as my hubby....sebab tak sanggup kot nak hidup di benci suami....ecece...buat yang pernah membaca novel ini pasti paham apa yang saya catatkan..... kisah bagaimana Izzah merayu pada Haris supaya memperisterikannya.....

Mood sgt moody sekarang...saya buzy dengan audit minggu hadapan.....saya gementar dan menjadi tidak ketahuan hala sejak 2 3 minggu sudah....rasanya sesudah audit nanti baru lega rasa yang menjerat ini.... ok tata selamat menonton Ombak Rindu.

2 comments:

choclairissa @ intan said...

oh oh saye mahu menonton jua...siap bace sejuta kali pun still rase suke sgt bace novel tu..hehe nk heret hubby tp die keje la plak..harap2 bestlaaa :)

brid3ofkayangan said...

Best intan oiii..haruslah p tgj yer laling..! hehe