Friday, September 23, 2011

Color Block On Friday....!


Salam dan selmat pagi.....haru weih aku neh....!!! smlm ngak tidor nyenyak sbb haku teringat kes KERJA.......!!! haku bilang lepas tukar kerja ni x kan ada lagi igauan mcm kerja 3 thn lepas....dolu2 setiap pagi kul 4 aku terjaga dan menangis mengenangkan nasib nak p kerja which aku x berapa suka.... sengsara ja hidup time tuh.....tp gaji masyuk la jugak....ahaha.... tetapi lama2 aku pikir harus tukar kerja atau aku akan keep on demotivated and hidup dlm misery....Alhamdulillah dapat kerja baru...best jugak sbb new things and totally new experience sbb haku tukar bidang trus untuk kerja kali ini... haih rupanya tidak.....smlm haku terbangun dan resah nak tidor balik sbb teringat kerja yang mungkin aku x siapkan dengan sempurna......adoiiii...aku dah spesis leka sket...kadang2 aku termiss pandang akan sesuatu hal yang which is bos aku tersgt pandang....aku sedang cuba untuk berubah.....!

 Hmm lagi satu masalah kepala otak haku ni.....dalam sebulan ni bekerja aku rasa lebih 4 kali aku terlupa laptop time pergi kerja so aku terpaksa patah balik ke rumah utk ambik laptop....so jadinya aku masuk ofis lambat.....ko ingt bos ko x senyum kambing ke kalo dia dengar alasan yang sama....actually office tu flexi nak msk kul berapa pun tapi apsal aku sorang ja yang dok guna flexibility tuh dan org lain tidak.....ahaha..!

So untuk tidak menjadikan aku lame dan demotivated mcm pekerjaan 3 thn lepas aku nekad nak jadi bersemangat dan ceria....dan jugak tidak semakin menjadi tua dan pelupa ....so mungkin in fashion sense  aku bukan fashionista yang bertauliah tau....aku warning awal2....! aku mau mencuba COLOR BLOCKING ni ke office.... mmg tgh hot la kat blog2 fesyen pasal color block ni....biar org nak ckp menda pun sbb x pakai sedondon which is kebiasaan dlm kehidupan kita tapi aku harus generate or excite energy yang tersimpan dalam lemak2 haku ni....let get colourful and feeling wonderful.....ha ambik siap generate tagline lagi pagi ni...!

tu nampak laptop kat belakang tu la yg aku asek lupa......!


Hijau + orange .... hoih bangun la wahai2 positive energy...lets fight at work...! ohhhoiiii....!

1 comment:

DaZzlingLilLy said...

sweet aja color blocking zai hari ni..oren utk boost up energy..so bagus la pakai oren hari ni..