Friday, April 16, 2010

Going Home for My E-Day...


Morning....it is 5.33am in the morning and i already wake up...nak berkemas coz i'm going back to hometown untuk hari pertunangan beberapa ari ja lagi...i mean 2 more days....perasaan....??? adakah ini yg di namakan gedix nak tunang sampai x leh tido dah....hmmm x tau la but this is how my body react kot....


i guess the thing that disturbing my sleep is my e-day dress.....i've received it around 11pm last nite once mR.Z arrived here in Kulim....i've tried it on around 12am just now....syukur Alhamdullilah sgt...betul la org ckp penantian mmg satu penyiksaan....akhirnya dpt sentuh my own e-day dress and tried it on....asa terharu and mayb sbb tu x dpt nak panjangkan tido lagi dah pagi ni....thanks so much to UA for the lovely dress...terima kasih pada my mR.Z sbb ikut bersusah sbb baju tuh...perkara pertama yg terlintas was....i wish i'm a bit slimmer...wahaha...i'm satisfied but there's something keep bothering me about the dress....i'll find the way to solve it....just a small details that suddenly comes across my mind....


And ya the VEIL....i love it to the itsy bitsy....i just love it....rasa x nak tanggal dari atas kepala...mungkinkah kerana ini veil tercinta yg pertama seumur hidup maka haku ciwi and asek nak pakai...haha....there's a slight alteration done by UA from her final sketch to me but it was done beautifully....at least that how i feel towards my own veil la....


Now i feel regret x bersungguh2 mencari my e-day shuz...kalo x bertambah2 padan la ngan baju and veil tuh....tp x pa la masa dah suntuk pun...i'm just ok with no specific shuz coz engagement just selalunya pusing2 pun dlm rumah jugak kan....


Alhamdullilah sgt2....sy bersyukur untuk semuanya....hantaran jugak dah siap...final touch up by my pro housemate....hehe she's no pro i mean x da la sampai berbiznes but actually she has passion and talent and really realizing my simple dream hantaran...mcm dia tahu2 ja tema sy and nampak ja gambaran yg sy nak tuh...thanks Kathy....i owe u dear....


Di kesempatan ini jugak sy ingin mengucapkan a big thanks...a big hug to all of my family...sistas...frens...hosmates....Aimi, L3n, MAs and lot more sbb mensupport sy mental and fizikal....really appreciate u guys....mmg byk dugaan...mmg pening nak cut cost suma...but i've learn new things bout life everyday during this preparation....budget,nafsu,kasih syg, emosi n lot more...u just name it....hehe


I just hope this e-day will goes well....hrp my family would be happy...my future family i mean from his side also happy and could accept me as the way i am....*pengalaman pergi membeli belah deco hantaran for his side dengan mertua mmg bagus*...at least there's little something that i can always learn rite....dear God thanks for all this wonderful people and moment during my e-day preparation....pls blessed them as well as my e-day....dear peeps do pray for me....this is a Brid3 t0 b3....N hEr drEam, l0v3 n fAncy.....(according to her budget ler...hehe)


2 comments:

.:Mrs Hafiz:. said...

Gud luck babe.
will see u on sunday =))
flying back to Kedah khas utk u.
nak claim tix flight leh? hihihihi... =))

melur.roslan said...

congrats..hope everything okay..n diberkati ALLAH..