Wednesday, October 13, 2010

Owh My Dior...!


I just wish we getting married earlier ... i mean like this month ... haha coz i want this so badly and i believed it will be super fresh to put it in dulang as hantaran coz it just been advertised by Dior ... it is super new and seductive .... yes i am searching for a perfect lippie recently ... i never try Dior thus i don't know the feedback on the lippie product yet but Monica Bellucci lip really want me to grab one ... pengaruh iklan terhadap kanak2 ye puan puan ... sila awasi anak anda ....~




Ahh i love her lips .... sgt full and kissable .... hmm this is really seductive ... *kedengaran seperti lessie plak ... no i'm straight ok...hehe...*mmg bulan Oct bulan yg sy suka membeli/mendapat benda2 girly begini ... i love Oct ... hehe bagi hint2 sket kat org tuh... hopefully dpt sebatang pun cukup ... =)


ok sayang-sayang suma ... lets lead a happy life even esok kena kerja yg x best tu lagik ... selamat malam... mari verangan dpt lippie ROuge Dior yang mengancam nih... *wink*wink*

2 comments:

L3N said...

Woahhh...iklan zai iklan...jgn biarkan dirimu diselubungi MONICA...!berharap make up kawen ko turn out to be sgt gojes sbb aku sedey melihat kawan aku yg baru kawen sgt kasehan bila dpt MUA yg menganggap mereka mahu membuat persembahan opera china ngn line2 pensel kt bibir makkkkk sgt mensedeykan ye..

brid3ofkayangan said...

weihhhhh len... aku mmg dok takut yang tu lah...haruskah mengoperakan pengantin ...pttnya jadik gojes aleh2 tepung gomak ....aku gerun weih...mayb aku pun salah sorang jugak nanti....ayoooo!!!