Monday, August 17, 2009

Yang Terindah



Saturday...




Ku pandang kanan



Ku pandang kiri
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


tada....




Setelah 2 jam wajiblah menukar kepada flat ajer...mR.Z berjalan ke tempat parking dan mengendong flat ini kepada saya di tempat duduk di bangku midvalley...agaga...sbb sy sudah berpeluh kerana memakai heel 5 inchi walaupun Midvalley itu di lengkapi dgn aircond...mR.Z geleng kepala dan berkata...

'itupun nak beli lagi ke heel dekat charles n keith tadi...'

saya angguk jek....




Small goodie from mR.Z...ihihi...Mark N Gacob wannabe...ahaha





Santapan wajib...ehehe...



Sunday...



Tempat wajib yg di kunjungi setiap kali ke Bangi...pemiliknya Kid dari Kumpulan Search if i'm not mistaken...'Bangi Kopitiam'



Teh tarik for mR.Z and kopi ais utk saya...sedapnya sehingga ke liang2 rasa....slurpppp...slurpppp



Nasi lemak inchik sotong yg amat sedap utk saya...sambal yg mabeles...!



Dolly mee dry for mR.Z...sup yg sedapppp....




Then that evening we visit Midvalley once again...utk kali akhirnya sy merenung2 my next wishlist before go home...then decided to stop by at 'Sweet Chat' to has small chit chat with mR.Z



Durian Pancake...i just can't describe the fresh feeling...it is durian actually...it is...sgt la...sgt la...



Very refreshing...kiwi apatah...lupa la...ehehe

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Last but not least


Si itam manis tertido...ehehe..sian...penat sgt i guess...




xoxo



2 comments:

L3N said...

ZAi....sonoknya ko!!!! Makenang pong maveles aku nengok...aku dh nk muntah ari2 makn roti canai huhuh

brid3ofkayangan said...

ahaha...sedap semua tu l3n...n ada byk lagi aku x try...tapi roti canai faveret aku jugak l3n...cuma kat kulim ni....haishhh kat mana la yang mabelesss...